.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون بازرگانی سایپایدک خبر داد:
رشد 47 درصدی فروش قطعات یدکی در سایپا یدک

معاون بازرگانی سایپایدک از رشد 47 درصدی فروش قطعات یدکی خبر داد.
  
به گزارش شمال نیوز،  علیرضا پورسهراب در گفت‌وگویی با روابط عمومی سایپایدک اظهار داشت: شرکت سایپا یدک در 9 ماه سپری شده از سال 1391 به منظور تدارک، تامین و توزیع قطعات یدکی در سراسر کشور تلاش گسترده‌ای به عمل آورده است. با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی شرکت سایپایدک ارائه خدمات پس از فروش، با کیفیت، سرعت مطلوب و قیمت منصفانه به خودروهای سواری گروه خودروسازی سایپا و همچنین تأمین قطعات یدکی و افزایش سهم بازار این قطعات می‌باشد، در این راستا معاونت بازرگانی با بهره‌گیری از راهنمایی‌های مدیریت ارشد و استفاده از نیروی انسانی متخصص و مجرب حوزه بازرگانی و با همکاری شرکای تجاری خود یعنی شبکه  فروش و خدمات پس از فروش سراسر کشور و سایر شرکت‌های تولیدی گروه سایپا، تلاش خود را به کار برد تا ارزش افزوده بیشتری را برای شرکت ایجاد نماید.

وی سپس به ارائه گزارشی از خلاصه عملکرد حوزه بازرگانی شرکت سایپا یدک در 9 ماه گذشته پرداخت و درباره میزان رشد فروش قطعات یدکی نسبت به سال 90 گفت: در 9 ماه گذشته میزان فروش قطعات یدکی نسبت به مدت مشابه در سال 90 بیش از 47 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: کل فروش 9 ماهه اول سال 91 نسبت به  مدت مشابه سال گذشته، 47 درصد رشد داشته و فروش بازرگانی (وارانتی) نیز با 53 درصد رشد مواجه بوده است.

معاون بازرگانی سایپایدک در بخش دیگری از این گفت‌وگو به کاهش زمان متوسط انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمایندگی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: بهبود فرآیندهای نگهداری و ارسال قطعات و قرارداد جدید با پیمانکارهای حمل و نقل سبب کاهش متوسط زمان درخواست قطعه تا رسیدن آن به دست نماینده شده است.

 وی با بیان اینکه در ماههای پایانی سال حجم درخواست‌ها برای دریافت قطعات یدکی افزایش خواهد یافت،  ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان فعال در بخش‌های مختلف معاونت بازرگانی، اهداف پیش‌بینی شده در این حوزه تا پایان سال 91 محقق شود./0465


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.